هستم خونه داداشم همسری از جمعه بعدظهر رفته قم دوره داره، انءشالله به سلامتی برگرده دلم براش تنگ شده...

پنجشنبه منو همسری رفتیم خونه مادرم اینا بعدش رفتیم تو سبزها هوا فوق العاده بود بارونم میبارید تو حیاط خونه مادر اینا اینقد عکس گرفتیم، کلی گل بابونه جمع کردم دارم خشک میکنم خیلی از خاصیتش شنیدم هم میخوام باهاش بخور بدم صورتمو هم دم کنم..دیروز زن داداشم موهامو رنگ کرد قشنگ شده...امروز بعدظهر میخوام برم مریم و سمیرا دوستمو ببینم... فردا شبم خونه یکی از دوستای مجازیم دعوتیم برای شام با آزاده دوستم قراره بریم همون دوست مجازیم که یه ماه پیش رفتم همو دیدیم ...

نظرات 11 + ارسال نظر
مامان یک فرشته دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 13:26 http://parvazeyekfereshte.niniweblog.com

سلام پریسا جون.خوبی؟کم پیدایی؟

کوثر یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 20:00

منم استان کرمانشاه هستم شهرستان اسلام اباد غرب

جدی؟؟پس همشهری هستیم خواهر منم خونه پدر و پدرشوهرم و همه فامیلا اسلام آبادی هستیم منتهی ما به خاطر کار همسرم کرمانشاه میشنینم دیروز برگشتم از اسلام آباد،کوثر جون لطف یه آدرس از خودت بذار

الهه یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 09:30 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی خسته نباشی امروز میخوام اپ کنم اجی هر وقت تونستی بهم سر بزن

پونه شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 01:38 http://aloche-torobche.mihanblog.com

عشششقم چ خبر از نینی خوش قلب من
این ادرس جدید من پریسا جان

بهامین جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 11:56 http://notbookman.blogsky.com

خوش بگذریه پریسا جونممممممممممممممم

ناناز واراد جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 11:51

سلام پریسا جون خوبی؟
بعد از گروه لعنتی مشکلات وبلاگم صدبرابر شد و واقعا هروزی مزاحم تازه داشتم و واقعا عذابم میداد پیش خودم فکر کردم اون مزاحم تویی و اومدم ب اسم همون مزاحم برات کامنت گذاشتم ک دیگ وبلاگم من نیا مزاحم شو واون حرف و زدم.ک وقتی فهمیدم تو نبودی ب خداوندی خدا طلب طلب بخشش کردمو همش دعا میکردم زودی حامله بشی درست.درسته دعای من شاید انقدری فرقی نداشته باشه ولی از عداب وجدانم کاسته میشد حتی زمانی ک اومدم کامنت بذارم با خودم گفتم پریسا ک ادم خوبی بود من ک براس رفتم امامزاده ثعا کردم بش گفتم برات نیاز گرغتن سال دیگ بچه دار میشی چرا وبلاگم مزاحمم میشه.ولی همین زهرای عوضی منو انداخت جلو ک اره برو وفلان.
خلاصه اومدم طلب بخشش کنم ازت خوبی بدی و چیزی دیدی حلالم کن.
خدا شاهده من توی وبلاگ زهرا یا بقیه وبلاگ ها نظر نذاشتم چون وبلاگ خودمم مزاحم داشت.جواب پست زهرا هم توی وبلاگم دادم.
فقط اومدم بگم ک بدا حرغی حدیثی شنیدی ومن نیستم و اونموقع خدای من قضاوت میکنخ

معصوم پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 07:37

جواب سونو چی شد

معصوم پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 07:36

عجیجم اومدی تو ... کجایی دخمل

کوثر چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 19:34

سلام شما چه شهری زندگی میکنین؟

کرمانشاه

azadeh چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 10:57 http://maman-ayandeh.blogsky.com

جای اقای شوهر خالی نباشه.
همیشه به مهمونی عزیزم

الهه سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 13:40

سلام اجی خوبی ان شاءالله که همیشه بهت خوش بگذره و شاد و سلامت باشی ان شاءالله اجی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.