خداروشکر نور قلب نی نی خوب بود و نوار درد هم انجام دادن شکر خدا دردی نداشتم،انشالله به امید خدا تاریخ دقیق سزارینم شد روز یکشنبه 27 ام

برای سالم بودم بچه ام دعا کنین

منم به یاد همه دوستان هستم

شمارش معکوس

قبل عید رفتیم شهرستان روز سیزده برگشتیم  بیشتر تعطیلات خونه مامانم بودم به خاطر شرایطم دور مهمونی خواهر و خواهرهای شوهر و برادر شوهر فقط رفتم تفریح بیرون صبح تا شب رو نمیتونستم برم به خاطر دستشویی رفتن زیاد ...رفتم دکتر،دکترم گفت به احتمال زیاد زایمانم نمیرسه اردیبهشت چون سزارینم هستم اول اردیبهشت 39 هفته ام میشه و دیره و دو تاریخ برام زده 23 فروردین یا 28 فروردین حالا تاریخ دقیق رو نوار قلب پسری و نوار فشار که فردا باید انجام بدم مشخص میکنه دکترم گفتم اگه نوار قلب و نوار فشار خوب باشه 28 ام  اگه نه همون 23ام..دوست داشتم 1 اردیبهشت  روز تولد خودم گل پسری دنیا بیاد ولی دیگه..اشکال نداره فدای سر پسرم... یه حال عجیبی دارم هم خوشحال هم غمگین هر چند به خدا ایمان دارم و پسرم رو سالم میده بغلم دوستان شماهام خیلی برام دعا کنین یعنی خیلی زیاد دعا کنین بچه ام سالم سالم باشه منم اگه قابل باشم برای همه دوستای خوبم دعا میکنم...فردا بعدظهر می‌خوام برم آتلیه و عکس یادگاری از با رداریم بگیرم