همراه مامان اینا رفتم  3،4روزی خونه داداش بزرگه دیروز غروب برگشتیم خوش گذشت فقط جای همسری جونم خالی بود به خاطر روحیه ام کم میزاره خونه بمونم چون دارم به زایمانم نزدیک میشم  یه حال عجیبی دارم یه جورای میترسم ،قبل عید شایدم نیمه دوم عید بریم خونه جدید انءشالله به امید پروردگار...هنوزبرای حسین  هیچی نخریدم انشالله بعد عید براش میخرم...

دوستان مهندس یه سوال فنی خخخ یخچالمون مدتیه وقتی میخواد روش شه روشن میشه بعد دو سه ثانیه باز خاموش میشه بعد 10 دقیقه روشن میشه و دیگه خوب کار میکنه یعنی چه مشکلی داره؟؟هر کی میدونه لطف بگه ممنون

نظرات 12 + ارسال نظر
:) پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 ساعت 00:49 http://my-netbook.blogsky.com

سلام عزیزم
شب شهادت حضرت زهرا هست انشاءالله حاجت روا بشی التماس دعا دارم
منم متولد هفت اردیبهشت ام :)

سلام دوستم
انشاءالله ممنون محتاجم به دعا
عه چه خوب منم 1 اردیبهشت بچه ام هم اگه خدا بخواد اردیبهشتی میشه یا 1 یا 2 اردیبهشت

مامان یک فرشته سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 15:43

پری جون یک وقت ناراحت نشی برات رمز نگذاشتم می دونم به اندازه کافی استرس داری الان.به همین خاطر گفتم نخونی بهتره

نه عزیزم این چه حرفیه
ممنون که به فکرمی مرسی عزیز دلم

ماجراهای خونه یک بانو پاییزی دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 17:24

سلام عزیزم خوبی؟
ان شاءالله همسریت زود برگرده گلم
نگران چیزی هم نباش سیسمونی رو هم ان شاءالله زودی میخری
خونه نو هم مبارک الهی بهترین روزا رو اونجا داشته باشین

سلام مرسی
انشاالله قربونت انشالله به زودی خودتونم صاحب خونه بشین

ماه بانو دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 16:35 http://gandom1370.blogsky.com/

همیشه خوش باشی خوشگلم

خاله فداش بشه

والا منکه مهندس آی تی ام خخخخخ

قربونت گندمی
خدا نکنه مهندس هستی که

مامان یک فرشته دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 09:25

به سلامتی ان شاالله زایمان میکنی.دیر شد زودتر بخر دیگه وقتی نداری ها.مخصوصا اینکه پسره و باید براش خرید کنی

سلامت باشی،گذاشتم برای بعد عید..آره کلی باید براش خرید کنم

زهرآ دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 07:43

سلام عزیزدلم.. صبحت بخیرخوبی؟ پسر کوچولوت خوبه؟
پریسا اصلا باورم نمیشه داری مامانی میشی مطمینا مامان خیلی خوبی را میشی

راستی ممنونم بخاطر حضورت تو وبلاگم.. خدا را شکر که دوستای خوبی داریم

سلام عروس خانوم خوبیم ممنون
قربونت..خواهش میکنم انءشالله سپید بخت شی

سلام عزیزدلم خوبی ؟
آخی ...انشالله همسریتم زودی برگرده پیشتون .نگران نباش پریسا جون انشالله زایمانتم به سلامتی انجام میدی وآقا کوچولوت و سالم و سلامت میاد بغلت

سلام خوبیم خداروشکر
انءشالله توکل به خدا ممنون زینب جان

الهه یکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت 17:55 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی وظیفه اس اجی نگران نباش

سلام عزیزم
مرسی

معصوم یکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت 09:39 http://formylove-tm.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی، عزیز خاله معصوم خوبه ؟
دقیقا زایمانت کیه ؟ طبیعی یا سزارین ؟

سلام عزیز دلم خوبیم خاله جونش
دقیق 9 اردیبهشت منتهی من سزارینم شاید جلو تر بیفته هنوز دکتر تاریخ دقیق برام نزده

:) شنبه 7 اسفند 1395 ساعت 22:51 http://my-netbook.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟
انشاءالله به سلامتی وسیله هم میخری :)
انشاءالله به شادی و دل خوش هم برید خونه جدید :)
من معلم میشم شاید هم مدیر پس نمیتونم جواب بدم ببخشید :)

سلام عزیزم خوبیم قربونت
انءشالله توکل به خدا
ممنون خانوم مدیر خخخ

marzi شنبه 7 اسفند 1395 ساعت 22:40 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام عزیزم. خوبی؟ حسین خوبه؟
پریسا ان شاالله کی زایمانته؟ ان شاالله به سلامت زایمان کنی و حسین رو سلامت در آغوش بگیری و بزرگ کنی.

سلام مرضی مهربونم
انشالله 9 اردیبهشت ولی من چون سزارینی هستم به احتمال زیاد بیفته جلو
انشالله خیلی محتاج به دعاتم

الهه شنبه 7 اسفند 1395 ساعت 14:21 http://farazposhtiban.com/Page.aspx?src=128

سلام اجی خوبی نی نی خوبه
ان شاءالله که به سلامت زایمان کنی و پسرتو سلامت بغل کنی و بیای این خبر رو بدی اجی نگرانی رو هم از خودت دور کن اجی در مورد یخچال یه لینکی رو جای ادرس وب گذاشتم اجی روش کلیک کن بخون شاید به درد بخوره اجی
به پسرت هم از طرف من بگو خسته میشی حسین جان زیاد تکون نخور

سلام عزیزم خوبیم ممنون
انشالله خیلی برام دعا کن
خوندم مطالب رو مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.