بعد مدتی بالاخره اومدم از رفتم به مشهد میگم 7 مهر بعدازظهرش نزدیک ساعت سه ونیم بود که را افتادیم شب رفتیم خونه خواهر شوهرم و صبح روز چهارشنبه هم رفتیم قم حرم حضرت معصومه (ع) تو حرم کلی دعا کردم برا خودم برا دوستای واقعی و مجازیم،روز پنچ شنبه ساعت 3 هم رسیدم مشهد و رفتیم هتل رزرو شده و شب رفتیم حرم کلی با آقا امام رضا حرف زدم که حاجتم رو بده و دفعه بعد با یه نی نی سالم برم پابوسش و مطمئنم دفعه بعد با بچه سالمم میرم پابوسش تو حرم امام رضا( ع) یه مهر نماز به نیت برآورده شدن حاجتم برداشتم که دفعه بعد وقتی حاجتم رو گرفتم یه بسته بخرم ببرم حرم.تا عصر یکشنبه مشهد بودیم و ظهرشم رفتیم به سمت شمال رفتیم رامسر،نمک آبرود.. .و 5 شنبه هم برگشتیم تو راه برگشتنی رفتیم شب رفتیم خونه خواهر شوهرم و جمعه برگشتیم خونه و راه برگشتیم رفتیم گنجنامه همدان وحشتناک هوا سرد بود

ب.ن: الان ساعت 7هنوز همسری از سر کار برنگشته دلم براش تنگ شده برای شام غذای مورد علاقه ش رو درست کردم

نظرات 4 + ارسال نظر
mari دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 18:07 http://mari74masoud.blogfa.com

Ey jaaan aji joni khosh halam omadi web eshalah khoda zoode zood ye nini salem behat bede

نااناا سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 22:29 http://naanaa91.blogsky.com/

سلاااام پریسا جووون
خوبی عزیزم؟
زیارتت قبول عزیزم
انشالله بزودی به خواستت میرسی
همیشه به سفر و خوشی

الناز سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 10:03 http://bidadeeshgh.blogsky.com

سلاااااام پریساجونم. خوبی گلم؟؟؟ زیارت قبول عزیزم.به به چه کیفی کردین با این ایرانگردیتون

بهامین سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 07:11

سلام عزیز دلم
زیارتت قبول
مطمئن باش سری بعد با نی نی خوشگلت خواهری رفت زیارت.
ممنون واسه همه دعا کردی مهربون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.