دارم وسایل رو جمع میکنم که به امید خدا بعدازظهر راهی مشهد شیم 9 مهر باید اونجا باشیم برگشتنیم میریم شمال 3 یا 4 روز میمونیم،میخوام از امام رضا حاجت بگیرم که ساله بعد با  نی نی سالمم برم پابوسش و مطمئنم امید دارم که حاجتم رو میده واسه همه دوستام دعا میکنم اگه لایق باشم

روز شنبه برادرزاده ام دنیا اومد آیسا خانوم الهی فداش بشم از دیروز ندیدمش دلم براش تنگ شده


نظرات 4 + ارسال نظر
بهامین جمعه 10 مهر 1394 ساعت 09:15 http://notbookman.blogsky.com

خوش بگذره عزیزم
سفرت بی خطر

زینب (مسافرکربلا) چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 22:56

پریساجونم عزیزم سلام :)
ببخشید انقد دیر اومدم باور کن این کار برای من دیگه وقت کارو زندگی نذاشته هی به وب قبلیت سرمیزدم آدرسی که داده بودی سرچ میکردم نتیجه نمیگرفتم تا اینکه امروز از وب مرضیه جون دوباره پیدات کردم .
سلام ماهم به امام مهربونیا برسون

بهامین سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 13:15

سلام عزیزم
سفرت سلامت و بی خطر
بهت خوش بگذره عزیزم
التماس دعا
ان شالله سال دیگه با نی نی نازت میری
قدم نورسیده هم مبارک

marzi سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 10:14 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام عزیزم.
سفر خوش بگذره. مراقب خودتون باشید.
سلام منو هم به امام رضا ع برسون.
ان شاالله حاجت روا بشی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.