روز جمعه رفتیم خونه مادر شوهرم،وقتی میریم خیلی دوروبرمونه دلم براش میسوزه خیلی مهربونه و محبت میکنه و...محبتم اندازه داره به خدا به خودش سخت میگذره،براشون میوه بردیم هزارتا قسم قبل از خوردنش خورده که پولش باید ببرین و اگه نبرین بهش لب نمیزنم،موقع برگشتم به بدبختی پولشو انداخت تو ماشین!!!!ما هر وقت بریم اونجا هر چیزی لازم داشته باشن براشون میبریم پولش رو میده نمیبریم یواشکی میره میزاره تو جیب همسری...

امروزم عصر قراره بریم خونه جاریم تا روز چهارشنبه اونجا میمونیم آخه همسری 3 شنبه شیفته..

دیشب یه خواب جالب دیدم خیلییی جالب هاااا دیدم منو همسری مسافرت و گردش رفتیم جنگل خیلی قشنگ و زییایی واقعا جنگلش زیبا و دست نخورده بود تو خواب تعجب کردم از مردم که اونجا بودن پرسیدم اینجا جنگل کجاس گفتن جنگل آمازون!!!!!فوق العاده زیبا بود حتی تو خواب خداروشکر کردم به این این زیبایش،حتی یکی از دوستامم دیدم اونجا بود!!!کلا همیشه خوابای عجیب میبینم یه بار زمان مجردی خواب دیدم رفتم سازمان ملل اونم همراه خانواده و عمه اینام!!! خخخخ..


امروز روز عید یا اما رضا (ع)به جوادت قسم میدم حاجتم و بده دلمو شاد کن،ازت نیت گرفتم حاجتم و دادی با بچه ام بیام پابوست یا اما رضا(ع)زودی مراد دلمو بده دلم برای دیدن ضریحت یه ذره شده..

پسر عموم تو کنکور رتبه 3 هزار آورده، خیلی زرنگ و بچه درس خون بود مدرسه نمونه هم بود هااا، فک کنم با تست زدن آشنا نبوده چون هیچ کلاس کنکوری نمی رفت،خدا جونم کمکش کنه حداقل پرستاری قبول شه خدایا خودت از وضع و زندگیشون خبرداری..

بالاخره طلسم شکست و ایران مدال طلا  کسب کرد خداروشکر، انءشالله باز شاهد همچین مدال طلاهای باشیم در روز های آینده،و زنده یاد ایران زنده باد کرمانشاه ،خونه کیانوش رستمی همسایه بردارشوهرم ایناس نصف شبی مردن در خونشون غوغا میکردن از خوشحال،فیلمش و دیدم دیدنی بود رقص محلی خخخ.

همین الان این پیام رو همسری که سر کاره برام فرستاد:(شاید ندانم معنای واقعی دوستی را اما میدانم دلم عاشقانه برایت تنگ میشود...عاشقانه دوستت دارم)ممنون همسر مهربانم،نفسم..خدایا هزارمرتبه شکر بابت این همسر و همدمی نمونه ای که بهم دادی ببخش که بعضی وقتا فراموش میکنم این همه لطف و مهربانی که نسبت به من داری،شکر به خاطر همه چیزای که بهم دادی مطمئنم بچه هم بهم میده میدونم فعلا به صلاحم نیست 


الان حس خودشیفتگی دارم خخخخخ دیروز رفتم خونه خواهر اینقد از ابروم تعریف کرد گفت انگار هاشور کردی و من همون لحظه رو ابرها بودم،آخه مدتیه به ابروهام میرسم هر روز وازلین بهشون میزنم وازلین باعث میشه موهای ابرو زخیم بشه و پُر پشت نشون میده،و جدیدا دیگه ابروهام پهن شده دیگه پهن دوس دارم چون نازک سن رو میبره بالا،الان من یه عدد پریسا با ابروهای خوشگل و پهن کوتاه هستم، اعتماد به نفسم عجیبه از بچگی هی اعتماد به نفسم بالا بود و همچنان ادامه داره