امروز 18 هفته و 3 روزمه،طبق سونو 17 هفته و 4 روز،هفته دیگه باید سونوی انومالی و اسکن انجام بدم   دل تو دلم نیست برای دیدن تو دلیم چند روز یه تکونای خیلی کوچولو حس میکنم، مثلا مث حباب و نبض اونم طرف راست شکمم..شیکمم یه کوچولو بزرگ شده و همیشه دست روش میکشم و برای سلامتی خودش دعا میکنم و دعا میکنم قسمت همه مامانای منتظر بشه الهی امین..

چند وقته عجب هوس ترشی میکنم اصلا عجیب قبلا اصلا هیچ علاقه ای نداشتم به ترشی همسری هم شیشه شیشه ترشی میخره و من با لذت میخورم جاریمم ترشی انداخته قراره بهم بده..



نظرات 14 + ارسال نظر

سلام پریسای مهربونم خوبی عزیز دل؟
حال نی نی چطوره ؟رفتی سونوگرافی ؟هیچی نمینویسی نگرانت شدم انشالله دوتاییتون سلامت باشید و درپناه خدا

سلام به روی ماهت عزیز دلم
مرسی از لطفت خداروشکر خوبه..بله رفتم خونه نبودم عزیزم

سیمرغ دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 16:15

انشالا به سلامتی پریسا جون
خدا برات نگهش داره , ما میگیم وقتی زن باردار حوس ترشی میکنه بچش پسره

ممنون سلامت باشی
مرسی انشالله خدا به زودی به خودتم یه نی نی فیصل بده..جدی؟؟پس واقعا حقیقت داره فسقلی منم شازده پسره

حوا دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 10:30 http://arameshejaanam.blogsky.com/

پسر پسر قند عسل
نی نی تو دلیت پسره فکر کنم
ان شاء الله نامدار باشه

فدای مهربونیت آره فسقلم خان پسره
ممنون مهربون

مادر بالفعل یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 16:23

سلام پریسا خانوم مبارکت باشه ان شاء الله سالم و صالح باشه و خوش روزی و عاقبت بخیر

سل عزیزم ممنون همچنین با پسر و دختر ناز خودت انشالله شماهم به سلامتی دخترت بغل بگیری

مامان یک فرشته جمعه 12 آذر 1395 ساعت 19:11

خدا رو شکر پریسا جون.ان شاالله به سلامتی رسیدی به نیمه.الهی به سلامتی در آغوش بگیری.برای ما هم دعا کن به خدا نزدیکتری الان

ممنون دوست خوبم
الهی امین..اگه لایق باشم حتما عزیزم

سلام پریسا جونم
خیره انشالله عزیزم الهی که جواب سونو و آزمایشاتم عالی باشه و بی هیچ مشکلی :)
ای جون نوش جونت ترشی

سلام عزیز دلم
ممنون انشالله برام خیلی دعا کن زینب

بانوی عاشق چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت 21:52 http://just-for-wife.blog.ir/

وای عزیز دلم قربون نی نی مون بشم چقد کوشولوئه
خدا برات نگهش داره
ان شالله به سلامتی بارداری تو بگذرونی
منم دوسدارم نی نی داشته باشم

مرسی فدای مهربونیت
انشالله خدا به زودی بهت بده

ماه بانو چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت 12:24

سلام عزیزم .حیف اگه نزدیک بودم حتما یه دبه بهت میدادم. منم کنجکاو شدم ببینم دختر یا پسر .باهاش حرف بزن میگن بعد دنیا اومدن صدای مادر رو تشخیص میده

سلام گندمی
کاش نزدیک بودیم
خودمم کلی ذوق دارم
هر روز باهاش حرف میزنم

سارگل سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 21:57 http://nafasamihossien. blogfa. com

کاش نزدیکم بودی پریساجون تا برات یه عالمه لواشک میفرستادم

کاش سارگل جون
فدای مهربونیت

مریم سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 19:33 http://taranom9696.blogfa.com/

سلام پریسا جون
الهی که زود قد بکشه تو دلیت
ان شاء الله نی نی صحیح و سالمه
نکنه نی نی دختره ؟

سلام مریم جونی انشالله به زودی برای خودت
نمیدونم شاید دختر باشه دوسه روز دیگه معلوم میشه

سما سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 15:26 http://www.zendegiyaniin.blogfa.com

عزیز دلممممم پریسا جونم برا سلامتی خودت و نی نیت دعا میکنم

ممنون سما جونی
در حقم لطف میکنی

معصوم سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 15:14 http://formylove-tm.blogsky.com/

پسره ، هم راسته ، هم ترشی میخوری، مبارکت باشه ، انشاله نامدار باشه این هدیه حضرت علی اصغر

نمیدونم ولا ،حالا یه هفته دیگه مشخص میشه
ممنون انشالله به زودی قسمت خودت معصومه..خیلی تو دعاهام امام حسین رو به علی اصغرش قسم میده انشالله کمک کنه سالم باشه

زهرآ سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 14:43

پریسا جان پاکی و معصومیت ازین پستت به چشم میخوره، انشالله بچه سالم و صالحی باشه برات، با دل پاکت منو هم دعا کن

به خدا زهرا از وقت که وبت رو میخونم همش به یادتم و برات دعا میکنم خدا کمکت کنه و به همه آرزوها برسونت

الهه سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 14:01 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی به سلامتی اجی ان شاءالله که همه چی خوب پیش میره و نی نیتو هم سالم و سلامت بغل میکنی ان شاءالله اجی تو سونو یاد دختر همسایه ما هم باش اگه تونستی اجی

سلام مرسی عزیزم
چشم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.