همسر جان قراره به امید خدای بزرگ فردا راهی کربلا بشه از همین الان نرفته دلم براش تنگ میشه قراره اونجا 10 روز بمونن یک روز قبل اربعین بر میگرده به امید خدا خوش به سعادتش قراره سامرا هم برن البته اگه بهشون اجازه بدن  آخه امنیتش زیاد نیست،منم این مدت 10 روز میرم خونه مامانم تو هفته آینده هم سونو و آزمایش غربالگری دوم باید انجام بدم که داداشم زحمت میکشه و از شهرستان میاردم کرمانشاه که انجام بدم آزمایش و سونو رو میتونم همون شهرستان انجام بدم ولی کرمانشاه بهتره..


نظرات 8 + ارسال نظر
:) چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 23:10 http://my-netbook.blogsky.com

اهل کرمانشاه هستید؟
مادر من هم اهل اونجاست ولی خودم ترکم
انشاءالله بهمن میاییم کرمانشاه برای تعطیلات میان ترم خونه مادربزرگم خیلی خوش حال شدم :)

بله کرمانشاهی هستم
خوشبختم عزیزم
انشالله به سلامتی هر وقت اومدی خوش اومدی

معصوم دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 09:55

کجایی

چند روزی نبودم عزیزم

فافا یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 22:07

سفرش بی خطر
مراقب خودت باش
منتظر اخبار خوبت هستم

ممنون فافای مهربون

الهه شنبه 22 آبان 1395 ساعت 08:58 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی فردا اپم اجی اگه وقت داشتی سر بزن بهم اجی

سلام باشه حتما

معصوم پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 11:57

بسلامتی انشالله. برای ما هم دعا کنن ک خونه خوب گیرمون بیاد ، دانشگاه منم قبل بهمن تموم شه و نینی بیاریم

ممنون
انءشالله انءشالله برات دعا میکنم به تمام آرزوهای قلبیت برسی

ماجراهای خونه یک بانو پاییزی پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 01:46

سلام عزیزدلممممممم
خوفی/فسقل خوفه؟
الهی خدا پشت و پناه همسرت باشه و دفعه بعد سه تایی برین الهی آمین
ای جانم خیلی دوست دارم بدونم فسقل دخمله یا پسمله؟؟؟در هر صورت عاشقشم و فدااااااش

سلام خانومی ممنون شما و دخملی خوبین؟؟
مرسی انءشالله قسمت شما و خانواده بشه
خودمم کلی ذوق دارم ولی فسقلی نامرد رونمایی نمیکنه

آخی عزیزدلم ...درک میکنم خیلی سخته دلتنگی ...انشالله به سلامتی میره و حاجت روا برمیگرده :)
انشالله که جواب آزمایشاو سونوی خودت هم عالی باشه عزیزم

واقعا سخت بود
انءشالله

الهه چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 17:56 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ان شاءالله به سلامت بره و برگرده اجی سامرا زیاد امنیت نداره اجی امیدوارم هر چی خیره همون بشه اجی ان شاءالله سونو و ازمایش هم خوب و نرماله اجی چشم رو هم بزاری ۱۰ روز گذشته و همسرت پیشته زمان زود میگذره اجی

سلام عزیزم
ممنون سامرا نرفتن قسمت نشد برن
انءشالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.