خبری آمد خبری در راه است

4 روز پریودم عقب افتاده بود بی بی چک زدم منفی بودو فقط یه خط نشون داد بعد دوساعت ی هاله کم رنگ خیلی کم رنگ  هااا نشون دادن امیدوار شدم و خوشحال میدونستم حتما خبری  که همسری برگشت رفتیم آزمایشگاه، آزمایش دادم عدد بتا 296 بود که نشون دکتر دادم گفت مثبت ولی باید بعد 24 ساعت دوباره تکرار بشه،ولی مطمئنم باردارم و نیازی به تکرار نیست حالا هم برای خیال راحتی فردا بازم میرم تکرار میکنم آزمایش رو..

خدایا ازت بینهایت سپاس گذارم خدای مهربانی ها تو بزرگترین و رحمان ترینی هزاربار شکرت ،خدا یا این دفعه بهم ببخشش به امام رضا قسمت میدم این دفعه دیگه بچه ام سالم باشه و دلم دیگه شکسته نشه و بتونم اون لباس های نوزادی که مادرم از مکه و کربلا آورده بتونم تنش کنم ...خدایا بازم ازت ممنون دعا کی و کدام یکی از دوستام بود که در حقم مستجاب شد،دعای دخترم نازم بود که هر وقت میرم سر مزارش ازش خواستم که از پیش خدای مهربانی ها برام یه نی نی سالم بفرسته یا دعای دخترعموی عزیزم که بعد 18 سال یه هفته پیش رفت مشهد و جلو ضریح امام رضا(ع) بهم زنگ زد و گفت هر چی از امام رضا(ع) میخواهی بهش بگو،یا دعای زینب بود که تازگی مسافر  کربلا بود که دعاگوم بودیا دعای سمیه که سه روز پیش زایمان طبیعی داشت و کلی دعام کرد یا دعای فاطی زن همسایه که هفته پیش زایمان کرد که بهش تبریک گفتم در جواب گفت انشالله قسمت خودت،یا دعای دوستام تو گروه مامانا که بعضیاشون صاحب بچه هستن و بعضیشان باردار یا دعای دوستان گروه حیات خلوت که بیشترشان منتظر مادر شدنن یا دعای دوستای مجازی که همیشه به وبم سر میزنن و منتظر خبر بارداری من بودن و دعای دوستان خاموش!!یا دعا ثنا که چند روز پیش رفته بود قم حرم کلی دعام کرده بود،شایدم دعای مادرم و مادرشوهرم بوده که همیشه دعا گون هستن،...

جز منو همسری خبرکسی خبر نداره همون لحظه همسری خواست دم در آزمایشگاه به مادرش زنگ بزنه  من نذاشتم ،گفت دوست دارم زودتر بهشون بگم که خوشحال بشن گفتم بذار دوباره آزمایش و تکرار کنیم بعد خبرشو میدیم

نظرات 15 + ارسال نظر
ماه بانو یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 11:52

مبارک عزیزم. انشالله یه نی نی سالم به دنیا میاری ولی قول بده عکسشو هم بزاری وب ببینم

ممنون سلامت باشی
انءشالله..عکس بلد نیستم بذارم تو وب با گوشی برات میفرستم عکسشو

مامان یک فرشته یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 00:31 http://parvazeyekfereshte.niniweblog.com

وای خیلی خوشحال شدم پریسا جونم.خدا رو هزاران مرتبه شکر.خیلی خیلی مواظب خودت و تودلیت باش.به سلامتی در آغوش بگیریش.راستی منم هفته پیش شاهچراغ بودم که به یادت افتادم اسم منو یادت رفت بگی ههههه

ممنون دوست خوبم میدونستم کلی خوشحال میشی،باشه حتما عزیزم
ممنون در حقم لطف کردی بازم محتاج دعاتم

بهامین یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 00:15 http://notbookman.blogsky.com/

سلام عزیزم
مبارک وتبریک فراوان پریسای عزیزم
امیدوارم 9ماه خوبی داشته باشی و سالم وسلامت خودت و مسافرکوچولوت باشید

سلام عزیزم
ممنون بهامین جون بازم محتاج به دعاتم

ثنا شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 18:29 http://sana13742016.blogfa.com

سلام عزیزم
خیلی خیلی بهت تبریک میگم
انشالا به لطف خدای مهربون این بار صاحب یه نی نی سالم میشی
خیلی مراقب خودت باش

سلاام خیلی ممنون ثنا جان
چشم حتما

زهرآ شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 18:17

سلام مامان پریسا. تبریک میگم. خدا راشکر که دعات براورده شد، خیلی خوب نوشتی معلومه از ته دله بغضم گرفت.انشاالله بسلامتی

سلام مرسی تشکر از لطفت
سلامت باشی

dokhi شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 17:20 http://maloosak.69.mu

زندگیتون سراسر از امید و خوشبختی، دلتون سبز و لبتون خندون، پیش منم بیاین مرسیییییییییییییی
98618

ممنون

محجوب بانو شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 16:46 http://booyehbehesht.niniweblog.com

واااای عزیزم
نمیدونستم دخترتو از دست دادی
چرا فرشتت از پیشت رفت
بدنیا هم اومده بود

خواست و حکمت خدا بود
مریض بود،آره دنیا اومد

محجوب بانو شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 16:44 http://booyehbehesht.niniweblog.com

تبریک میگن خواهر گلی
انشالله به سلامتی فارغ بشی
التماس دعا

ممنون
انءشالله

الهه شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 16:27 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی تبریک میگم بهت اجی ان شاءالله نی نیتو به سلامت بغل کنی اجی ببخش سرعتم خیلی پایینه اومدم وب اجی مرضیه پستشو خوندم بعد اومدم تو وبت ان شاءالله نی نی سالمه و سلامت بیاد بغلت اجی ته دلم و ته قلبم خیلی برات خوشحاله اجی الان اردبیلم اجی به خاطر همین سرعتم پایینه توکل به خدا اجی

سلام مرسی
از دعای شما بودن
خوش بگذره

چاپ و تبلیغات پارت شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 16:05 http://www.partchap.ir

خبری آمد خبری در راه است like

تبریک میگم عزیرم
خیلی خوشحال شدم
ایشالا بسلامت بغلش کنی

سلامت باشی همشهری
انءشالله

ازاده شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 14:51

وای عزیزم خیلی خوشحال شدم. ایشالله همه چیز به خوبی سپری بشه و نی نی و بغل کنی. خیلی مبارررررک

مرسی آزاده جون انءشالله
کوشان جون خوبه

ماریا شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 14:45

واییییی عزیزمممم
خیلی خوشحال شدم گلم خیلیااااا اصلا خیلییییی ایشالله یه بچه ی ناز و سالم و مهربون دنیا میاری گلم

ممنون ماری جونم
اانشالله

marzi شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 13:33 http://rozegaremarzi.blogsky.com

عززززیز من پریسا جونم مادر شدنت مبااااااااارک.
االهی که تا همیشه مادر بمونی. مادر بچه های سالم و صالح.
الهی که خدا بهت سلامت ببخشش.
خیلی خیلی خیلی برات خوشحالم مهربون
مراقب خودت باش مامانی

ممنون از محبتت مرضی جون،انءشالله یه روز خبر بارداری خودت

گلدونه شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 13:08 http://ninijon026.blogsky.com

سلام
تبریک میگم برا منم دعا کنید که خدا یه نی نی سالم به من و همسم عطا کنه

سلام عزیزم
خیلی ممنون..انءشالله به زودی بیای خبرشو بدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.