کامنتها رو که خواستم پاسخ بدم همش این  اخطار و میده خطا در ثبت پاسخ نمیدونم دلیلش چیه دیگه نتونستم جواب بدم ببخشید دوستان..

عصر 5 شنبه سفر علی دختر خاله ام دعوت بودیم رفتیم ولایت هوا وحشتناک گرم بود یعنی آدم هلاک میشد خیلی از فامیلا و اشناهارو تو سفره علی دیدم غذای سفره علی هم چلو گوشت بوده تو سینی سه نفره به سبک قدیم خیلی حال داده خوشم اومده،عصر جمعه هم برگشتیم کرمانشاه برگشتنی رفتیم خونه جاریم چون همسری روز بعدش شیفت بود،شام رفتیم پاک کوهستان جمعه بود خیلی شلوغ بود به سختی جا پیدا کردیم چون دیرم رفتیم،دیشب هم برگشتیم خونه خودمون هیچ جایی خونه خود آدم نمیشه هر چند من خونه جاریم خیلی خیلی راحتم و باهم خوبیم ولی خونه خود آدم یه چیز دیگه س..فردا بعدظهرم منو خواهرم قراره بریم خونه عموم یکی دوروز بمونیم کلا این خونه عموم و خیلی دوست دارم و خونشون خیلی راحتیم زن عموم خیلی مهربونه و چون دخترش هم سن خودمه و خیلی باهم صمیمیم،این دختر عموم 6 سالش بوده عموم فوت شد (به علت سکته قلبی)تو سن 35 سالگی یه جورای غم تو چهر ه شه خیلی سخته از دست دادن پدر تو سن بچگی، به این خاطر این دختر عموم بیشتر از دوتا دختر عموام دوس دارم..

نظرات 7 + ارسال نظر
معصوم پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 12:22

یه اهنگ کردی تو عروسیمون زدن که اخر هربیتش یه کلمه مثل هانا بود.... میتونی اون اهنگو برام پیدا کنی؟
اسمشم بگی خودم دانلود مکینم

نمیدونم کاش متنش رو بیشتر یادت میموند

معصوم چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 07:44 http://formyhoney.blogfa.com

خوئبی خاننننننننننننننننننننوووووووووووووووووووم ؟ ببخشید نبودم گلم

ثنا سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 22:34 http://www.sana13742016.blogfa.com/

سلام پریسا جون
خیلی وقت هست وبت رو میخونم و همیشه برات دعا میکنم تا خدا بچه ی سالم برات بده مدتی پیش قم رفته بودم و کلی دعات کردم
دخترخاله ی منم مثل شما بودن اما دومین بارداری خدا بهشون یه گل دختر سالم دادن
راستی من تازه وب نویسی رو شروع کردم
میشه با منم دوست بشی؟
راستی نامزد منم یه چورایی کرمانشاهی هستن البته خودش نه اما فامیل های پدر شوهرم کرمانشاهی هستن
اسفندماه برای اولین بار کرمانشاه اومدم خیلی خیلی از شهرتون خوشم اومد

سلام عزیزم،در حقم لطف کردی ممنون..بهت سر زدم حتما بازم سر میزنمجدی چه خوب پس یه جورای عروس مای،خیلی خوش آمدی بازم بیاین

مریم سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 09:24 http://taranom9696.blogfa.com

رسیدن بخیر باشه پریسا جون
چه خوب که بهتون خوش گذشته
خدا عموت رو بیامرزه از دست دادن پدر و مادر توی کودکی خیلی سخته

ممنون مریم جون،واقعا سخته

سلام پریسا جونم
به به چلو گوشت :)چه جالب سه نفری تو یه سینی !
آره واقعا آدم هرچقد یه جا راحت باشه اما هیچ جا خونه خود آدم نمیشه ...
خداپدرشمارو برات حفظ کنه انشالله

سلام عزیزم،آره جای شما خالی
ممنون انءشالله

مهدیا دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 19:32 http://mahdia.blogsky.com

گاهی وقت ها بلاگ اسکای قاطی می کنه.دونه دونه تایید کن و قربون صدقه اش هم برو دیگه تایید می کنه.

آخی طفلی دختر عموت.چه خوب که با هم صمیمی هستین.

واقعا از بلاگفا یاد گرفته آره خیلی باهم صمیمی هستیم

الهه دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 13:25 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی چی بگم اجی ان شاءالله که روح دخترعموت در ارامش باشه ان شاءالله اره اجی خونه ادم یه چیز دیگه اس من تو خونه خودمون خیلی راحتترم اجی
مهمونی خوش بگذره اجی
اجی راستی اگه تو جواب دادن مشکل داری صفحه رو ببند یه صفحه دیگه باز کن

سلام عزیزم
مرسی..چند بار صفحه رو بستم فایده نداشت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.