امروز صبح رفتم آزمایش هورمونی و انجام داد دو هفته دیگه جوابش میاد خداکنه مشکلی نباشه، 14 پری باید برم سونو بدم از بدشانسی من اون روز میفته روز جمعه ای!!!روز قبلشم نمیشه ، چون دکترم 5 شنبه ها نیست چون همون روز که سونو رو انجام میدم باید برم مطلب دکترم ببینه،یه روز بعدش و نمیدونم باید زنگ بزنم بپرسم از دکترم ولی فک نکنم بشه!!چند روز خیلی گیر میدم به چیزای الکی و زودی ناراحت میشم حتی از حرفای اطرافیان نزدیکم حس میکنم کمبود بچه باعث این شده که زودی ناراحت میشم 

دیروز رفتیم روستا خیلی خیلی خوش گذشت منو زن داداشم رفتیم تو زمینها ماش خوردیم خیلی خوش مزه س راستی شماها تا حالا ماش سبز خوردین؟؟طبیعت قشنگ بهارم دیگه داره کمک کم قشنگیش میره و داری طلایی میشه خداروشکر امسال بهار طولانی بود له خاطر بارندگی...آب نیسانم از پیش مادرم آوردم که همسر جونی آیه هارو روش بخونه بعد حاجت بگیرم و ازش بخورم انءشالله خدا حاجتم و بده الهی امین


نظرات 9 + ارسال نظر
ماریا چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 22:28 http://harfhayam93.blogfa.com

سلام عزیزمممم
عههه من تاحالا ماش نخوردم. خوشمزس؟!

حساس شدی گلم... منم گاهی اوقات زود از اطافیان ناراحت میشم بعدِ یه مدت واسم خنده دار میاد که سر چیزای الکی ناراحت شدم

گشتن تو طبیعت خیلی باصفاس همیشه به گردش

معصوم چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 09:23

مادرانی که خواهان به دنیا آوردن نوزاد دختر هستن بهتره رژیم غذایی سرشار از کلسیم و منیزیم رو در پیش بگیرن. علاوه بر لبنیات که منبع غنی کلسیم هستن میوه‌ها و سبزیجات دیگه‌ای هم هستن که حاوی کلسیم باشن مثل اسفناج، کلم، شاهی، بادام، گردو، دانه ی کنجد، لوبیا سبز و عدس. مواد غذایی حاوی منیزیم هم شامل دانه های سویا، موز، قهوه، غلات، سبزی های دارای برگ سبز تیره، گردو و جوانه ی گندم میشن. رژیم غذایی حاوی کلسیم و منیزیم باعث اسیدی شدن محیط رحم میشه و اسپرم‌های حاوی کروموزوم‌Y در محیط اسیدی از بین میره و شانس جذب اسپرم حاوی کروموزوم‌ X افزایش پیدا میکنه که در نهایت دختر زایی رو افزایش میده.

بهامین چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 08:48 http://notbookman.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟؟
ان شالله با خبرهای خوب توی وبت غافل گیر میشیم

marzi سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 16:48 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام عزیزم.
ان شاالله همه چی درست میشه و زودی خبرهای خوب بهمون میدی.

من تاحالا ماش سبز نخوردم. خوشمزه است؟ ولی نخود و لوبیا خوردم.

نااناا سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 12:56 http://naanaa91.blogsky.com

انشالله....
عزیزم توکلت به خدا باشه و نگران نباش گلم....
من تو سفر بانه نخودسبز خوردم ولی ماش نه

معصوم سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 07:18

انشاله به زودی خبرای خوشی میشنویم ، منم باید فردا برم دکتر زنان ... دعا کن

الوچه بانو سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 00:42 http://just-for-wife.mihanblog.com/

ایمان دارم که به زودی به ارزوت میرسی

سلام پریسا جون
انشالله که خیره دوستم نگران نباش توکلت به خدا باشه انشالله با خبرهای خوب دوباره میای پیشمون .
ماش سبز؟چه بامزه :)باید خوشمزه باشه من کوچیک که بودم نخود سبز زیاد میخوردم خیلی خوشمزه بود یادش به خیر

الهه دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 14:00 http://elahesong blogsky.com

سلام اجی خوبی همه چی رو بسپار به خدا اجی امیدوار باش و صبور باش و توکل به خدا کن اجی ان شاءالله که هیچ مشکلی نیست و زودی نی نی دار میشی اجی فقط زیاد به نی نی فکر نکن و همه چی رو بسپار به دست خدا خودش میدونه چه جوری کارهارو درست کنه اجی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.