دلم کلی برای اینجا تنگ شده بود..جمعه همسری شیفت بود دلم بدجور هوای خونه عموم و کرده بود (به یاد گذشته  وقتی مجرد بودم همیشه میرفتم هفته هفته خونشون میموندم)به همسری گفتم ببرم شهرستان خونه عمو اول مخالفت کرده و گفت میبرمت خونه داداشم بعد کلی اصرار کردنم بهش راضی شد و غروب 5 شنبه رفتیم خونه عموم البته همسری نیومد داخل و برای شام رفت خونه خواهرش زن عموم و دختر عموم خیلی خوشحال شدن خدای  خیلی خوش گذشت شبا تا ساعت 3 بیدار بودیم و حرف میزدیم یه روزشم با دختر عموم رفتم بازار بنده خدا به خاطر من دو روز کلاس نرفت، روز شنبه هم همسری مسابقه داشتن نیومد دیگه غروب یکشنبه اومد دنبالم،سه روز خونه عموم بود بود اینقد خوش گذشت انگار یه روز بود....

قرص متفورمین یه هفته دارم میخورم احساس میکنم لاغرم کرده اشکال نداره خیالی نیست. فردا نوبت سونو دارم و فرداهم باید جوابش ببرم به دکترم نشون بدم.. خدایا کمک کن هیچ مشکلی نداشته باشم به وقت همین اذان قسمت میدم.. دوستان برام دعا کنین توروخدا

حسابی با همسایه ها دوست شدم خیلی خوشحالم دیگه اصلا حوصله ام سر نمیره هیچ تازه وقتم کم میارم این یعنی خوشحالی،امروز ساعت 4 همسایه  طبقه 5  ختم یا علی داره اگه قابل باشم برای همه دوستان دعا میکنم..

نظرات 7 + ارسال نظر
معصوم یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 08:12

کجایی پری جوووووون

فری خانوم شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 12:06 http://656892.blogsky.com

سلام عزیزم
انشالله که خوش خبر از دکتر برمیگردی
واسه سلامتی پدر منم دعا کن

marzi چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 20:22

سلام عزیزم.
به به همیشه به سفر و گردش. خداروشکر که بهت خوش گذشته. ان شاالله بدنت نرماله و همه چی
آماده ورود نی نی کوچولوئه.

الناز چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 14:32 http://bidadeeshgh.blogsky.com

ایشالا ک بدنت سالمه سالمه عزیزم.
التماس دعا

معصوم چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 08:52

تو این مدت اقدام هم کردید ؟
میگن دیان هم باعث از بین رفتن کیست میشه

ماریا سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 17:56

همیشه به مهمونی و گردش عزیزمممم
انشاءالله هیچ مشکلی نباشه و به زودی یه بچه ی مامانی دنیا میاری گلمممم
واست دعا میکنم

الهه سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 14:13

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی خداروشکر که خونه عموت حسابی بهت خوش گذشته اجی ان شاءالله که هیچ مشکلی نداری و زودی نی نی دار میشی اجی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.