شب یکشنبه رفتیم خونه جاریم چون ناهار همگی خونشون دعوت بودیم (خانواده همسرم )همگی شب هم ساعت 8 باهم رفتیم عروسی خوش گذشت...دیروز ظهر جاریم اینا خواستن برن خونه خواهرم عید دیدنی گفتن که ماهم باهاشون بریم و برگشتنیم اومدیم خونه خودمون..

روز مادر رو به مادرم و مادرشوهرم و روز زن رو به خودم و به تمام دوستای عزیزم تبریک میگم دیشب همسری گفت کادو چی بخرم برایت گفتم سایه ت رو سرم کافیه و مهربونیت و اخلاق خوبت بهترین کادوو و قبول نکرد و نقدی کادو و حساب کرد ممنون همسر بی نظریم..این 4 سالی که ازدواج کردم همیشه قبل اینکه من به مادرشوهرم زنگ بزن خودش زنگ میزنه هزار تا قسم قران میده که یه وقت کادو روز مادر برام نخرین اگه بخرین قبول نمیکنم و اینا ماهم دیگه نگرفتیمتا حالا (کلا مادرشوهر من آدم عجیبه اصلا یه زره هم دوست نداره بچه هاش و عروساش زحمت ببیفتن و هیچ انتظاری نداره) امسال من قبل اینکه زنگ بزنه زنگ زدم بهش و تبریک گفتم بهش مادرشوهر به منم تبریک گفت یه دعای قشنگی در حقم کرد که خیلی خوشم اومد بهم گفت انءشالله خدا بهت بچه سالم بده و بچه ات روز مادر و بهت تبریک بگه خیلی خوش اومد و در جوابش گفتن انءشالله...


نظرات 12 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 10:10 http://www.maryam68.blogfa.com

سلام خوبی
چه مادرشوهر خوبی داری
چش نخوری ایشاله
من مادر شوهرم خیلی باحاله
واسم تا حالا هیچی نخریده
نه خرید عروسی نه پاگشا نه طلا نه کتدو تولد
هیچی هیچی
من هرسال براش عیدی روزمادر و کادوتولد میگرفتم
امسال گفتم خیلی پرروشده دیگه نمیگیرم
به همسرم پی ام داده بودکه:
عشق مامان امسال برام چی خریدی مامان فدات بشه؟
خخخخخخخخخخخخخ
خیلی باحاله بابا

الناز یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 01:43 http://bidadeeshgh.blogsky.com

روزت مبارک پری جون البته با تاخیرات فراوان. چ مادرشوهر خوبی خدا حفظش کن و دعاشو مستجاب کنه ک خیلی دعای دلنشینی بود.
پریساجون سونوگرافی رفتی؟؟

پریسا شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 20:47 http://baft18.blogfa.com/

سلامممممممممم خدا روشکر که اینقدر از زندگین راضی هستی کیف میکنم که اینقدر شاکری . عاشقتم به خدا همین که از چیزای کوچیک زندگیت لذت میبری عالیه

نسیم جون شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 14:47 http://amirreza-011.persianblog.ir/

سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟به نظر من یه وبلاگ برای جیگر گوشت توی نی نی وبلاگ درست کن.راستی میشه توضیح بدی که نی نی کوچولوت برای چی بهشتی شد و رفت؟؟؟اسم نی نی خوشگلت چی بود؟؟؟ببخشید اینقدر سوال می کنم:چشمک قلب:

ماریا شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 14:04

سلام گلم
چه مادرشوهر خوبی داری خدا واستون نگهش داره
ایشالله امسال یه نی نی ِ خوشگل خدا بهتون میده

معصوم شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 08:36

چه مادر شوهر خوبی
دلم روشنه که امسال خبر مادر شدنتو بهمون میدی

مهدیا جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 23:47 http://mahdia.blogsky.com

خدا حفظش کنه.چه زن نازنینیه.تو هم معلومه از اون عروس خوب ها هستی.
ان شاالله دعای مادر شوهرت به زودی مستجاب بشه گلم.

سپیده مامان درسا پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 17:26

روزت مبارک خانومی

marzi پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 02:19

سلاااام عزیزم.
روزت مبارک.

زینب(مسافرکربلا) پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 00:22 http://www.zendegiiziresayekhoda.mihanblog.com

سلام پریسا جون
عزیزم روزت مبارک دوست گلم
چه مادرشوهر مهربون و بی ادعایی انشالله خدانگهدارشون باشه

دخترجنوب چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 21:09

روزت مبارک عزیزم

الهه چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 12:45

سلام اجی خوبی چه مادرشوهر خوبی داری اجی ان شاءالله که زودی نی نی بیاد تو دلت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.